Menamer prijswinnaars week 24

Een nieuwe week en dat betekent weer volop prijzen voor kaatsers uit Menaam. Van afdelingswedstrijd tot door elkaar loten en van Balk tot Franeker, overal werden prijzen meegenomen door verschillende Menamers.

En het begon deze week al op dinsdag 11 juni toen Danny, Ties en Jurrit er bij de Waadhoeke Cup (afdeling Regio) in Berltsum met de 3e prijs vandoor gingen. Een prachtig resultaat voor onze welpenjongens.

Vervolgens was er op vrijdag 14 juni een 1e prijs in de herkansingsronde voor Jasper bij pupillenjongens door elkaar loten regiowedstrijd in Franeker. En na een prijs met de afdeling eerder deze week, was er op zaterdag een 1e prijs in de herkansingsronde voor Danny bij de welpenjongens door elkaar loten Regiowedstrijd in Kimswerd.

Net als doordeweeks vielen de welpenjongens zondag bij de afdelingswedstrijd in Irnsum opnieuw in de prijzen. Ook nu was er een hele mooie 3e prijs voor Danny, Ties en Jurrit. Tot slot pakte Pieter in Balk de krans en dus een 1e prijs bij de Schooljongens in de B-klasse van de KNKB.

Alle prijswinnaars van deze week namens V.v.V. Menaem van harte gefeliciteerd!

Geef Menamer prijswinnaars aan ons door

Om het overzicht met Menamer prijswinaars iedere week zo compleet en volledig mogelijk te maken, kunnen we niet zonder jullie tips.
Heb je een prijs gewonnen laat dit (met foto) aan ons weten via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@vvvmenaem.nl