Zaterdag 29 juni was er een 1e prijs voor Pieter in Deinum bij de KNKB Regiowedstrijd voor Schooljongens. Ook in Deinum was er voor Jasper een 2e prijs bij de Pupillenjongens. De volgende beker werd door Danny gewonnen in Ingelum. Bij de KNKB Regiowedstrijd voor Welpenjongens wist hij er met een 2e prijs vandoor te gaan. Tot slot ging Nina Claire in Driezum met de krans naar huis. Bij de KNKB wedstrijd voor Meisjes won ze nl. de 1e prijs.

Ook op de laatste dag van juni werden er nog de nodige prijzen gewonnen. Zondag was het wederom raak voor Pieter met een 3e prijs bij de KNKB wedstrijd voor Schooljongens in de B klasse. Bij diezelfde wedstrijd in Achlum was de krans voor Sven.
Net als in Achlum vielen ook in Sint Jacobiparochie  meerdere Menamers in de prijzen bij de KNKB wedstrijd in de B klasse. Bij de pupillenjongens won Jasper een 2e prijs in de herkansingsronde. Bij de Welpenjongens nam Jurrit de 1e prijs mee terug naar Menaam nadat hij in de finale van o.a. Ties won die daardoor een 2e prijs won.
Tot slot was er in Sexbierum bij de Heren 1e Klasse vrije formatie nog een 2e prijs voor Youri. Namens V.v.V. Menaem alle prijswinnaars van deze week weer van harte gefeliciteerd!!

Geef Menamer prijswinnaars aan ons door

Om het overzicht met Menamer prijswinaars iedere week zo compleet en volledig mogelijk te maken en van foto’s te voorzien, kunnen we niet zonder jullie tips!
Heb je een prijs gewonnen laat dit (met foto) aan ons weten via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@vvvmenaem.nl