Opening Keatsmuorre

Menaam heeft een Keatsmuorre.

De afgelopen weken is er keihard gewerkt om de Keatsmuorre te realiseren.

Er is gegraven, beton gestort, de muur geplaatst, speelveld gecreëerd en rondom betegeld. Het resultaat mag er zijn. Er staat een prachtige Keatsmuorre. Op vrijdagmiddag 3 mei is de Keatsmuorre feestelijk geopend.

Na het welkomstwoord van Annet de Roode, voorzitter van V.v.V. Menaem, heeft Ate Bierma verteld over de realisatie van de Keatsmuorre.

Wethouder Caroline De Pee van gemeente Waadhoeke en Hendrik Terpstra,  fractievoorzitter VVD Waadhoeke hebben gezamenlijk de Keatsmuorre officieel geopend. Na de opening heeft Simon Minnesma van Stichting Score de spelrhieregels van het muurkaatsen uitgelegd, terwijl Jelly Hiemstra en Selma van der Wal een demonstratie gaven. Er was ook de mogelijkheid voor de aanwezigen om daarna ook een balletje te slaan.

De opening van de Keatsmuorre is een prachtige start van een sportief kaatsseizoen.

opening kaatsmuur

Klik hier voor meer foto’s gemaakt door Henk Bootsma