Sponsorpartij zondag 7 juli

jelle bruinsma
Op zondag 7 juli wordt er door V.v.V. Menaem de Sponsorpartij georganiseerd. Deze partij is speciaal voor de sponsoren van V.v.V. Menaem als dank dat men de kaatsvereniging een warm hart toedragen.

Wat zijn de spelregels om mee te doen aan deze wedstrijd?
Het partuur (3-tal) bestaat uit minimaal 1 vrouw en 1 persoon die werkzaam is bij de sponsor.
Ook is het mogelijk dat men in tweetallen kaatst; de samenstelling van het partuur mag bestaan uit 2 mannen. Er wordt gekaatst met een zachte bal.

Uiteraard mogen er meerdere parturen van de sponsor deelnemen.

De wedstrijd begint 7 juli om 13:00 uur.

Na afloop van de Sponsorpartij zal de BBQ worden aangestoken.

Deze partij wordt mede mogelijk gemaakt door Bouwbedrijf Jelle Bruinsma (Rintje Miedema).

Geef je partuur, met namen van de kaatsers, op via sponsorcommissie@vvvmenaem.nl
Opgave kan tot maandag 1 juli 19:00 uur.